Turystów

Thumb_37

Informację turystyczną można uzyskać w nastepujących miejscach: 

 

 

 

  • CENTRUM INFORMACJI TURYSTYCZNEJ    

Pl.B.Hoffa 3, budynek domu Zdrojowego

tel. 33/855 34 56

promocja@wisla.pl, www.wisla.pl

Godziny otwarcia (sierpień 2013):
poniedziałek - piątek: 8.00 - 18.00
sobota-niedziela: 9.00 - 16.00

  • PTTK O/WISŁA, BIURO OBSŁUGI RUCHU TURYSTYCZNEGO

ul. Lipowa 4a, budunek Zameczku Habsburgów

tel. 33/855 35 60

pttk@wisla.pl, www.pttk.wisla.pl

Godziny otwarcia w sezonie letnim :
poniedziałek - piątek: 9:00 - 16:00
sobota: 9:00 - 14:00
niedziela: nieczynne

Godziny otwarcia poza sezonem letnim:
poniedziałek - piątek: 9:00 - 16:00
sobota: 9:00 - 14:00

niedziela: nieczynne

  • CENRUM REZERWACJI NOCLEGÓW - Wistour s.c. INFORMACJA TURYSTYCZNA

ul. Wodna, na przeciwko dworca PKP Wisła Centrum

tel. 33/855 21 67, 664 035 767, 664 035 984

wistour@wistour.pl, www.noclegi-wisla.pl

Godziny otwarcia:
poniedziałek - czwartek: 10.00 - 17.00
piątek - sobota: 10.00 - 20.00
niedziela: 10.00 - 16.00


Lista lokalnych punktów IT:

1. Centrum: Centrum Informacji Turystycznej , Pl. B. Hoffa 3.

2. Centrum: PTTK ul. Lipowa 4a,

3. Nowa Osada: Wypozyczalnia Sport-Rent ul. Czarne 1,

4. Jawornik: Hotel Stok, ul. Jawornik 52A,

5. Głębce: Sklep spożywczy, ul. Kopydło 36

6. Łabajów: Dolna stacja kolei linowej „Stożek”

7. Malinka: Wypożyczalnia BC Cross ul. Fiedorowska 5,

8. Obłaziec: Stacja CPN ul. Ustrońska

9. Czarne: Zamek Prezydenta RP ul. Zameczek 1

 


Dla sprawnej obsługi ruchu turystycznego udostepnionych jest 12 infobox-ów podłączonych do sieci informatycznej zlokalizowanych w każdej wiślańskiej dolinie oraz w centrum miasta.


Wiślańska baza noclegowa liczy ponad 9 000 miejsc. Na stronie internetowej www.wisla.pl znajdują się obiekty działające legalnie wpisane do ewidencji prowadzonej przez Burmistrza miasta. Większość z nich przeszła przegląd co do spełnienia minimalnych wymagań w zakresie przepisów prawa.

Do wpisu do ewidencji obliguje obiekty chcące prowadzić wynajem w zakresie świadczenia usług hotelarskich prawo, a konkretnie Ustawa z dnia 29 sierpnia 1997r. o usługach turystycznych (tekst pierwotny: Dz. U. 1997r. Nr 133, poz. 884, tekst jednolity: Dz. U. 2001 Nr 55 poz 578, tekst jednolity: Dz. U. 2004r. Nr 223 poz. 2268) oraz Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz.U. z 2006r. Nr 22, poz.169 – tekst jednolity).

Przytoczona wyżej Ustawa wymienia 7 nazw obiektów hotelarskich: hotel, motel, pensjonat, kemping (camping), dom wycieczkowy, schronisko młodzieżowe, schronisko, których zaszeregowanie do poszczególnych rodzajów i kategorii oraz prowadzeniem ich ewidencji zajmuje się marszałek województwa śląskiego. Nazwy te mogą być używane tylko i wyłącznie na podstawie decyzji Marszałka.

 


INFOLINIA TURYSTYCZNA POLSKIEJ ORGANIZACJI TURYSTYCZNEJ
POLAND TRAVEL HOTLINE OF POLISH TOURIST ORGANISATION
DIE TOURISTEN-HOTLINE VON POLNISCHER TOURISMUSORGANISATION
HOTLINE TOURISTIQUE – POLOGNE
 

Konsultanci Infolinii POT udzielają informacji o zabytkach i atrakcjach kraju, wydarzeniach kulturalnych i sportowych oraz bazie noclegowej i gastronomicznej, a także służą pomocą w nagłych przypadkach związanych np. z zaginięciem dokumentów, lokalizacją placówek medycznych, pomocą drogową.
Telefon czynny jest codziennie (wyłączając święta ustawowo wolne od pracy) w godzinach 8.00-18.00

Our consultants inform about tourist attractions, cultural and sport events, accommodation and restaurants, and provide assistance in emergency cases such as loss of documents, medical problems or road accidents.
The Hotline works everyday (except public holidays) from 8.00 am to 6.00 pm

informiert Touristen über Sehenswürdigkeiten und Attraktionen des Landes, Kultur- und Sportveranstaltungen, sowie über Unterkünfte und gastronomische Einrichtungen. Über die Touristen-Hotline können Sie auch Hilfe in Notfallsitutationen erhalten (z.B. bei Dokumentenverlust, benötigter medinizinischer Hilfe, Pannen etc.).
Die Hotline ist täglich (außer an gesetzlichen Feiertagen) von 8:00 bis 18:00.

Les consultants de la hotline fournissent des informations sur les attractions du pays, les manifestations culturelles et sportives, l'hébergement et la gastronomie. Ils fournissent une assistance en cas d'urgences tels que la perte de documents, problèmes de santé, l'assistance routière.
La hotline est ouverte tous les jours (sauf jours fériés) entre 8:00-18:00

(48) 22 278 77 77
or - oder – et - lub
801 888 844
(from Polish networks only/aus dem polnischen Mobilfunknetz /depuis un réseau téléphonique polonais/dla osób dzwoniących z numerów polskich operatorów)
Calls made from landlines are charged at standard rates.
Die anfallenden Kosten für Ihren Anruf richten sich nach dem Tarif des jeweiligen Telekommunikationsanbieters.
Appels facturés selon le tarif de l'opérateur.
Opłaty zgodnie z cennikiem operatorów.

You can also contact us:
Auskünfte erhalten Sie auch über:
Vous pouvez également vous renseigner par:
Informacja dostępna również za pośrednictwem:
Skype - cc.poland.travel
E-mail - cc@pot.gov.pl

TELEFON BEZPIECZEŃSTWA
TOURIST EMERGENCY HELPLINE
TOURISTISCHER NOTRUF
ABAPИЙНАЯ ТЕЛЕФОННАЯ СЛУЖБА ДЛЯ ТУРИСТОВ

Zapewniamy informację turystyczną i pomoc w nagłych przypadkach związanych z np.: zaginięciem dokumentów, koniecznością znalezienia placówek medycznych, pomocy drogowej itp. Telefon czynny jest codziennie (wyłączając dni ustawowo wolne od pracy) od 1 czerwca do 30 września 8.00-22.00

While in Poland, are you experiencing difficulties? Have you lost your passport, are you in need of medical help or road assistance but you are not sure whom to contact in emergency?
The Tourist Emergency Helpline is open every day (except public holidays) from 1 June to 30 September between 8:00 am and 10:00 pm.

Über die Notruf für Ausländische Touristen können Sie neben touristischen Informationen auch Hilfe in Notfallsituationen erhalten (bei Dokumentenverlust, benötigter medizinischer Hilfe, Pannen etc.). Nutzen Sie dazu bitte eine der folgenden Telefonnummern. Die Notruf für ausländische Touristen ist täglich (außer an gesetzlichen Feiertagen) dem 01. Juni und dem 30. September von 8:00 bis 22:00 Uhr erreichbar.

Предоставляет номер телефона экстренной помощи для туристов и помощь в экстренных ситуациях, связанных, например, с пропажей документов, потребностью в медицинской помощи, помощи на дороге и т.п. Инфолиния работает ежедневно (за исключением государственных праздников) с 1 июня по 30 сентября – с 8.00 до 22.00

(48) 22 278 77 77
or - oder – или - lub
(48) 608 599 999
Calls made from landlines are charged at standard rates
Die anfallenden Kosten für Ihren Anruf richten sich nach dem Tarif des jeweiligen Telekommunikationsanbieters
Оплата согласно тарифам Вашего оператора
Opłaty zgodnie z cennikiem operatorów

You may also contact the Tourist Emergency Helpline via:
Auskünfte erhalten Sie auch über:
Информацию Вы можете получить также по:
Informacja dostępna również za pośrednictwem:
Skype - cc.poland.travel
E-mail - cc@pot.gov.pl

Herb
Pogoda

31.10.2014

Temperatura: 2° C

Wiatr: 4 km/h

Ciśnienie: 1028 hPa

Baza noclegowa
Kamera internetowa
kamera 2
Galeria
Newsletter
Content