Burmistrz Miasta Wisły informuje, że w oparciu o zapisy uchwały nr XXXVII/514/2018 z dnia 25 stycznia 2018 roku w sprawie przyjęcia regulaminu dofinansowania ze środków budżetu gminy Wisła zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu gminy Wisła przy udziale funduszy uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach w latach 2018- 2032, rozpoczyna nabór wniosków na dofinansowanie kosztów obejmujących:
- demontaż wyrobów zawierających azbest oraz ich transport i unieszkodliwianie,
- transport i unieszkodliwianie odpadów zawierających azbest
Załącznikiem do w/w uchwały jest „Regulamin dofinansowania ze środków budżetu gminy Wisła zadań z zakresu usuwania azbestu z terenu Gminy Wisła przy udziale funduszy uzyskanych z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach oraz Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska w latach 2018-2032”.
Formularz wniosku będzie dostępny na biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Wiśle oraz na stronie internetowej miasta od 21 listopada do 19 grudnia 2023 roku. Wypełnione, kompletne wnioski należy składać w terminie:
od 21 listopada do 19 grudnia 2023 roku
UWAGA!
Dotacje przyznawane będą zgodnie z kolejnością określoną w w/w uchwale, jednak nie wcześniej niż po uzyskaniu środków na ten cel z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Katowicach.
Prace związane z usunięciem wyrobów azbestowych prowadzone będą przez firmę wyłonioną przez Gminę Wisła zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr telefonu: 33 857 88 50.
Załączniki: